Merhaba Kızlar 30 + 4 teyim,
Ama son bir kaç haftadır Yemek yerken Mide bulantısı başladı direk kusmam geliyor yemege devam edemiyorum haliyle yarı aç kalıyorum,
Doktor bulantı hapı verdi ilk bi kaç gün iyi gidiyordu ama şimdi fayda etmiyor sanki,
Gebelik şekerim var diyetle besleniyorum zaten istediklerimi yiyemiyorum birde böyle bulantıyla yarı aç korkuyorum,
Bulantı şekerden kaynaklanırmı acaba ?
Benzer durumu yaşayanlar var mı ?
Bebegim zaten geriden geliyor böyle olunca daha çok korkuyorum,
Pazartesi kontrolüm var ama yinede sizede bi sormak istedim 🙏🏻