Fatma033 benim arkadaşım tip 1 diyabetliydi, pompa kullanıyordu, o doğum yaptı sadece bebek iri diye biraz erken yaptı doğumu 36. Haftada, ben de gestasyonel diyabetim şu an ama özellikle 3. Trimesterda baş etmesi daha zor oluyor ondan şimdiden kontrol altına alın derim, karbonhidrat sayımı yapıyor musunuz bilmiyorum ama bu süreçte işe yarayabilir, mutlaka bilen bi diyetisyenle irtibatta olabilirseniz daha iyi olur