Merhaba, bende de gebelik şekeri var o yüzden suyum fazla ben şeker yüklemesi yaptırdığımda şekerim olduğunu fark etmiştik 28.haftadan beri insülin kullanıyorum. Şu an 35+5teyim ve suyum arttığı için on gün sonra çocuğu alıcak doktorumuz riske atamam dedi. Suyu azaltmak için yapıcak bişiy yok benim sorduğum kadarıyla sadece bebeğin hareketlerini iyi takip et normalden az hareket ederse saat kaç olursa olsun gel hastaneye dedi siz de öyle yapın isterseniz, sağlıkla kucağımıza alalım çocuklarımızı inşallah 🌸