Nevşehir’de sabahçı veya öğlenci diye bişey yok kızım geçen sene birinci sınıftı sabah 8buçuk da ders başliyordu öğlen 12 de eve geliyordu yemeğe saat 13 de tekrar ders başliyordu saat 15 e kadar. Ana sınıfına gittiğinde sabah 8buçuk öğlen 13 e kadardı