Gulsumee Merhabalar 3 buçuk aylık hamileyim canım sürekli akide şekeri istiyor ve 3 gündür hergün yuvarlak olanlarından akide şekeri yiyorum çerez gibi yani bebeğe bi zararı olur mu🙃