Abcd Elfibrhm2609 yaa canim benim aynen insallah bebisler dogucna bitecek hersey meleklerimiz olacak yanimiz daaa🙂 ana olmak kolay degilmiss🙂
Elfibrhm2609 Abcd kesinlikle canim benim annelik her aciya her zorluğa katlanmak evlatlarımız için 🙇♂️Rabbim bizlere böyle güzel hediye nasip etmiş bizlere de sabır düşüyor sabredecez birazcik🐣🤰🌸rabbim kaldıramayacağımız acılar yükler vermesin 🙇♂️🙇♂️
Abcd Seymabal41 ben de erkek bekliyorum artik iyice oglumla butunlestik 34 haftadayiz ah canim ah anne olmak kolay degilmis rabbim isteyen herkese nasip etsin simdiden dioruk nasil sunnet ettircem🙂
Seymabal41 Abcd Aynen cnm yaa hiç sorma çok farklı bir duygu 🙈 hele onu o minik kalbinin sesi yok mu beni benden alıyor çok şükür Rabbime bize evlat nasip etti☺
Abcd Sayrkann canim sut ic bol bol insallah birde cok baharatli yeme ben baharatli yedigim zaman midem yaniyordu
Abcd YamacDemirinAnnesi insan hep zannediyor ki bi ben doğurcam bi benim bebegim var dunyada annelik bole bisimis heyecan sabir stres hersey var 🙂)
YamacDemirinAnnesi Abcd öyle valla Allah isteyen herkese nasip etsin yaşatsın çok güzel bir duygu karnında taşıması bile 😍
Aysel49 Bizde 9+3 günlüğüz 3 hafta sonra gel dedi ama bebeğimi göremediğim için biraz endişeliyim hissetmek istiyorum artık bebeğimi 🙁
Abcd Aysel49 daha cok erken hissetmek icin canim benim stres yapma bende hep derdim aayda bi gel der doktorlar zaten hep... 16 20 den sonra hissedersin bebisi insallah