Kızlar herkese merhaba ben 10 kasımda tomografi çektirdim ardından bağırsak enfeksiyonu geçirdim ve çok ağır antibiyotikler kullandım. o ay da korunmasız ilişkimiz oldu bebek o zaman mı oldu bilmiyorum. Ultrasonları falan da temiz çıktı ama tomografiler bebeğe zarar vermiş midir diye çok korkuyorum
Ardından 24 Kasımda adet gördüm sonra bir daha 21 aralıkta adet gördüm yani son adet tarihim 21 Aralık ama sizce bebek 21 aralıktan sonra mı oluşmuştur yoksa önce mi
antibiyotiğin etkileri devam etmemiştir dimi
Veya üstüne adet görme olayı olmamıştır değil mi ?