Anonimmmmn sana bi müjde vereyim çikolata kisti olduğu halde doğurmayan arkadaşım kalmadı;) aşılama yöntemi genelde erkekten kaynaklı sperm hareketsizliği olan kişilerde daha başarılı. Keşke ilk denemeden sonra hemen tüpe yönelseydin. Doğal yolla da gebe kalma olasığın var denemeye devam et;) rabbim kucağını boş bırakmasın. Ben 4 düşük yaptım 3ü boş gebelik çok çok düşük amh 0.04 le şimdi iki çocuğum var ve hiç tedavi görmedim. Yani amh düşüklüğü seni korkutmasın. Sadece elini çabuk tutmalısın. Bana da tek şans tüp demişlerdi. Allah isterse olur. Emin ol nasibin seni de zamanı geldiğinde bulacak. Çocuk yokken gez toz bol bol kahve iç film izle uyu çocuğun olunca bunları yapmak için ⅔ yıl bekleyeceksin:))