Merhaba kızlar 39+4 Şafak 4 deyim :) fakat nts de ne sancı ne nişan nede su vs bişey yok .. bizim paşamızın geleceği yok gibi :) Doğumu hızlandırmak için rahimde açılma yapmam için ne yapmam gerekiyor ilk bebeğim tecrübesiz anneyim🙏 Yürüyüş, merdiven, sıcak su, pilates, cinsel ilişki ve hurma bitki çaylarını duydum bunların yanında gerçekten etkili olucak ne olabilir