Merhaba
Gebe kalmadan önce insülin direnci çıkmıştı matofin kullanıyordum, gebeliği öğrenince bıraktım doktor da öyle dedi
Ama şimdi şekerimin düşmesiyle başa çıkamıyorum baş dönmesi halsizlik oluyor sürekli
tarçın üzeri meyve gibi öneriler pek işe yaramıyor
Benim gibi bu durumu yaşayan şekeri olan gebeler var mı