Kızlar bakar mısınız 35+4 de geçen hafta cuma doğum yaptım bebeğim pazartesiye kadar küvezde kaldı pazartesi taburcu oldu. Çarşamba sarılığı yükseldi tekrar küveze aldılar 1 gün fototerapi gördü tam çıkacak diye sevinirken bu sefer de idrarında enfeksiyon görüldü 2 gündür yatıyor bilgisi olan var mı ne zaman çıkar bu süreç nasıl olur içim içimi yiyor makineye bağlı değil solunumu iyi