Minnos_34 Kızlar sabahtan beri sağlı sollu kasık ağrım var dayanılmayacak kadar değil ama rahatsız ediyor. Arada lekelenmem olduğu için progestan kullanıyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu?
bdlakbrn Minnos_34 aynı haftalardayız ben de aynı durumu yaşıyorum. Bazen hiç ağrım olmuyor bazen de dediğiniz şikayetleri yaşıyorum rahim büyümeye devam ettiği için bağlar çekilme yapıyormuş ondanmış bu ağrılar endişe etmeyin
Bebekmert 8+2 deyim bende de 6. Haftadan beri var. Bazen iğne saplanır gibi oluyor her iki tarafa da bende progestan kullanıyorum dün korkudan acile gittim rahim büyüdüğü için bu ağrı normal dedi doktor