Elif1808 Merhaba 20 Ağustos yumurtlama günümdü 3 eylülde regl olmam gerekiyordu hala olmadım ama bugün pembe bir iki damla kan geldi dün test yaptım silik bir çizgi çıkmıştı bugün yumurtalıklarımda çok hafif sancı var sizce hamile miyim