Canlarrr Burcu-2634 ben şehir hastanesine gidiyorum beni pazartesiye çağırdı gün vermek için niye ki o zaman ? 35+5 olcm pazartesi. 2. Gebeliğim sezeryan yine
Burcu-2634 Canlarrr anladım bi sıkıntın var mıydı senin su azlığı vb gibi ondan mı ki erken gün vermesi veya doktor izne gidiyodur belki
Canlarrr Burcu-2634 çok şükür bir sorunum yok görünürde sürekli olmuyor doktorum muhtemelen o yüzden erkenden gün vermek istedi 38 haftaya felan verir herhalde
Burcu-2634 Canlarrr ne güzel gün almak bile benim için büyük bi adım ama daha 33. Haftamdayım ve doktorum 38. Hafta başında gün verirmiş bakalım bi zorlıycam salı randevum var verirse önümü görmek istiyorum hiç değilse
Beyzatls Canlarrr doğumda genelde ebe giriyo doktor en son bakmaya geliyo acilde kim varsa 2 normal doğum yaptım şehirde