Busraxo Anneler 37 haftalik hamileyim ellerimde kasiniti basladi ve boyle nokta nokta oldu ve yaniyor acaba bu neden oluyo ve kimseye olan varmi lutfen cevap alim?
Tgb_smh Busraxo Benim ablamda da doğuma yakın kaşınma olmuştu.Dalaga mı ciğere mi bir yere bebek baskı yapıyormuş oda baskı olunca tepki olarak vücuda kaşıntı yapıyor demişti doktoru.
Mery6619 Busraxo tabiki olur haftanız iyi drunuzla iletişime geçin mutlaka ihmal etmeyin kan degerlerinize bakılması lazim
Semamomy Busraxo aynısını bende yasıyorum sizin noldu acaba gidip tahlil vermismiydiniz bebeginizi kucağınıza almışsınızdır insallah sag salim🙏