Gulsin iraden varsa birakablrsn ben 40 yildrr icmiyorum ama 40 yil icen benim kadar tiryakisi olamzdi sigarayi yeme derlerdi sen icmiyosun yiyosun diyorlardi 12 yasmda basladim simdi 21 yasimdyim 9 ay boyuncada ictim hamileykn gunde iki paket iciyordum sonra azalttim ne zamanki dogum yaptim bir ay oldu agzima surmedim ne aklma geliyo ne canm cwkiyo esimde iciyo evde mutfkta bemm gunumde zatem hemen hemn mutfkta geciyo ondan ziyade bebegimi gordum kucagima aldim kokladim ben nasil sigara icmisim senin bu kadr madum bu kadar tatli oldgunu bilsem ben seni zehirlermiydim yavrum dedim eve geldik vs alstik artik bebegimize aklima geldikce diyorum hala ben nasil sigara icmisim diye hele bir kucagina al anlarsın ne demek istedigimi zaten