Kızlar cok tuhaf bi şekilde adet olucakmışım gibi bir ağrı var. Hani olmadan tatlı tatlı bir ağrı girer ya bacağımada hafif vuruyo ama en cok sol kasıkda. Ben adet olduğum zaman ishalde olurum ve bıraz ishalimde var normalde kabızlık yaşıyorum🙄
Sanki her an kanamam başlıcak gibi bi tuhafım uzanıyorum ama bebeğim hareketli
Birde ek olarak göğüslerim cok acıyor ağrıyor sizdede oluyormu ? Kızımda böyle olmamışdı