Merhaba, burada yeniyim. Adetimin gecikmesiyle test yaptım pozitif çıktı daha sonra kan verdim beta değerim 567,28 çıktı. İki gün sonra başka hastanede kan verdim sonuç 778.
Yüzde 60artmadı yüzde 35 arttı. Çok umutsuzluğa kapılıp üzüldüm. Deneyimli olanlar yardımcı olabilir mi? Bu şekilde bir artışla sağlıklı gebelik yaşayan var mı?