kkccozg bende gebeliğimin başından beri özele gidiyordum hiçbir sıkıntı yokken 35inci haftamda Plt değerim çok düştü neden olduğunu kendi doktorum bile anlamadı ve risk almamak için beni devlete sevk etti direk Hematoloji bölümüne gidip tahlil yaptırdık doğumum artık devlette olacak Bakırköy Dr Sadi konuk da prednol ilacını bana Hematoloji doktorum verdi 1 hafta kullanacağım ve 23 ocak tekrar çağırdı değerlerime tekrar bakılacak o zaman 37inci haftama girmiş olacağım beni doğuma alabilirler bebeği daha fazla riske atmamak için çünkü suyu sınırda hersey allahtan diyorum bu zamana kadar hep erken doğum riskiyle geldik bu haftalara sadece tek korkum o kadar ay boyunca doktoruma alışmışken başka yabancı doktorlarla doğum yapmak olacak ve ben nasıl bir süreç geçireceğim hepsi anlayışlı olmuyor çünkü benim için herşeyden önemli olan bi gebeye nasıl davrandıkları psikoloji olarak çok etkileniyorum biri bana kötü kaba davrandığında hakkımız da hayırlısı olsun 😔