Kızlar hep soru soruluyor tavsiye isteniyor. Ben de tam tersini yapıp avokado yiyemeyenlere tavsiye vermek istedim.
Malum hamilelikte özellikle çok faydalı bebişlere ve annelere. Ben yarım avokadoyu süt ve muzla beraber blenderda çekip smoothie şeklinde içiyorum, çok çok iyi oluyor. Aklınızda bulunsun. Hele olgun muzları buzluğa atıp donduktan sonra blendera atınca çok seviyorum. İnşallah siz de deneyip seversiniz 💫