Kubosh burdaki söyleminiz ve düşünceniz çok çok yanlış bu arada. Çoğu öğretmen öğrencisini düşünür, yoksa bu meslek yapılmaz sabır gerektirir. Öğretmenle bu durumu paylaşmamışsınız ama böyle söylüyorsunuz. Şayet benim velim gelip bunu benimle paylaşsa bir çözüm yolu üretirdik ancak öğretmene sallıyorsunuz burda.
Unutmayın ki eğitim sistemini biz öğretmenler düzenlemiyoruz. Sisteme olabildiğince uyum sağlamaya ve çocukları yormadan öğretmeye çalışıyoruz. Bu konudaki siteminizi öğretmene değil, üst mercilere yapmanız gerekir. Çünkü neredeyse her öğretmen eğer ek kaynağa ihtiyaç duyuyorsa buradaki sıkıntı öğretmende değildir, sorunun kaynağını irdelemek gerekir :)