Merhabalar kafam çok karışık fikrinize ihtiyacım var. Haftata sezeryan için gün verdi doktorum ama hangi anesteziyi isteyeceğimle ilgili kafam karışık çünkü ilk doğumumda epidural ilde sezeryan oldum çekiştirmeleri hissettiğim için ve kesiliyorum düşüncesi ile panik oldum ve uyutmak zorunda kaldılar. Ayrıca sonra bir hafta omuz sırt ağrısı oldu bende bu da anesteziden kaynaklı diye düşünüyorum. Genel anestezi alsam onunda eksi yönleri çok napıcam bilmiyorum ya. Ayrıca spinal epidural farkını çok anlamadım çekiştirmeleri hissetme konusunda farkı var mı mesela.