1gamze benim ilk oğlumda böyle bir sorun yaşadım. Sürekli takip altındaydım hafta hafta kilosunu kaydetmiştim size de yazayım fikir olur. 38. Haftaya girdigi gün hemen sezaryen oldum suyu çok az kalmıştı. Çok korktum küvöze alırlar diye hatta ne oda süsledim ne fotoğrafçı ayarladım o kadar ki bekliyordum küvöze alınıp yatış yapılır diye. Çok şükür küvöze koyulmadı yanımdaydı ,2600 doğdu hastaneden çıkarken 2400 olmuştu. Sağlığı ile ilgili bir problem olmadı ☺️ inşallah sizin de olmaz kendinizi üzmeyin sizlik bir durum yok çünkü.