Oz33 Haftadayım beta değerim 560 ama alttan muayene de bile bebek görünmedi sizde de bu sekılde olan varmı
Erkekannisi2 Oz33 Canım daha cok küçük , gorunmemesi normal benim ilkimde betam 7 binlerdydi ne kese ne bebek gorundu , dger muayenede gorundu , ikincide kese gorundu bebek gorunmedi dger gtttıgımde gorundu , kendini sıkıntıya sokma
mervemurat16 Oz33 sanırım beta 1000 küsür sonrası kese oluşuyor benimde 500 küsürken köpüklenme vardı kese oluşmamıştı sonra oluştu
Erkekannisi2 Iraz canım ben dogurdum suan hamilemiyim degılmıyim bilmiyorum beklıyorum , iki xocugumda erkekti
Ayse0575 Oz33 beta değerinin 3000 den yüksek olması gerekiyor demişti doktorum kesenin görünmesi için.
Kubraylvc Oz33 perşembe günü beta 460 dı alttan da baktı gözükmedi 5 gün sonra üstten yine görülmedi alttan nokta kadar görüldü çok normal geç döllenmede oluyor 3 hamileliğimde 6.haftada nokta kadar görüldü