Merhaba ben 16 haftalık hamileyim doktora gittiğimde bebeğin eşinin büyük olduğu söyledi perinatoloji bölümüne yönlendirdi ordaysa doktor bebeğin bağırsaklarında paralık olduğunu ve kafasında kistler olduğu söyledi belki geçebilir belki geçmez dedi bu durumu yaşayan var mı aranızda