Dur_22 Kızlar betam 693 den 433 e düştü adet gibi silindikçe kan geliyor kimyasal dedi doktor ama pazartesi bidaha kan ver dedi dış gebelik böyle olmaz demi ağrım sızım yok hiç adetim altı gün oldu bugün geçeli
eliff__ Malesef kimyasal canım benim de böyle olmuştu ilk önce 20 ile öğrendim sonra 25 oldu Bir hafta sonra 85 oldu hemen ertesi gün verdiğim ise 19′a düşmüştü yani kimyasal dedi doktor