Benimde gebeliğimi 4+1 de öğrendim 73.7 çıktı sağlık ocağının doktoru dış gebelik olabilir dedi kadın doğuma git o gün kadın doğuma gittim bebek şuanda çok küçük bir hafta sonra gel dedi ama iki gün sonra tekrar kan ver beta değerim iki katına çıkmazsa dış gebelik olabilir dedi ama bozma moralini kanamam vs hiç bişi yok değildir büyük ihtimalle dedi iki gün sonra tekrar kan verdim 182 çıktı beta değerim dış gebelik yoktur değil mi