eminebakal3 Merhaba kızlar ❤️ Hayırlı Cumalar dilerim 🕌 Dün doktor kontrolümüz vardı bebeğin 1.300g (30+4) doktor haftalarına kücük olduğunu söyledi ve plasenta yetmezliği olduğunu söyledi 😔gecen haftalar şekerim cıktı😪 bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım?
Sedadvc eminebakal3 şeker yuklemesi yaptırmamış miydiniz? Gebelik şekeri bu tarz olaylara yol acabiliyor.
_Mother_ eminebakal3 ceviz fındık kefir muz falan tüketin bebeğe kilo aldıran şeyler benimde gebelik şekerim vardı 37 haftalık doğum yaptım bebeğim 2700 doğdu doktorlar hep 2500 ölçüyordu 2 kilo anacak doğar diyorlardı bu haftalarda bebek hızlı kilo alıyor o yüzden kilo aldıracak şeyler tüket bol bol sağlıkla al kucağına
eminebakal3 Sedadvc Evet yaptırdım 1 aydır yediğime içtiğime dikkat ediyorum. Meyve yiyemiyorum diye vitamin içiyorum.
eminebakal3 _Mother_ Teşekkür ederim yazdıklarınız bana biraz moral oldu🥰 şekerden dolayı muz yememi yasakladılar ama mutlaka ceviz fln yerim 😊