Merhaba şu an sata göre 8+1 haftalık gebeyim en son çarşamba günü doktora gittim 7+6 idi ve kalp atışı hala yoktu ultrasonda 6+4 gördünüğünü 1 hafta geriden geldiğini söyledi belki geç döllenme olmuş olabileceğini kesenin her şeyin düzgün göründüğü ama niye kalp atışı olmadığını anlayamadığını söyledi doktor. Haftaya kesin olması lazım ama artık dedi böyle bir şey yaşayan var mı acaba o kadar tedirginim ki ağlamadan duramıyorum korkudan