yasemintl Merhaba bağcılar medipol mega da songül yılmaz kıyak hocaya gitmeyi düşünüyorum. Giden var mı aranızda
selencinaar yasemintl ilk gebeliğimde gitmiştim tabi sağlıksızdı kaybettik. Şuan ikinci gebeliğim ama başka doktora gidiyorum. Ben cok memnun kalmıştım o zamanlar bayağı ilgili idi detaylıca herşeyi anlatmıştı güleryüzlü idi umarım sizde memnun kalırsınız.