Sirius22 Çatlatma iğnesinin 13.günü bugün erken gebelik testi yaptım sabah ilk idrarla çok çok zor görünen hayali çizgi var.geçen ayda iğne oldum 12.gün etkisi geçmişti.Sizce gebelik var mıdır ?
koza08 Sirius22 resimde görünüyor ikinci çizgi ama maalesef beni yanılttı geçen ay. Betam 2iken bile çizgi çıktı. Eğer elinizde başka test varsa her gün aynı saatte tekrarlayın. Koyulaşırsa vardır iğne etkisiyse silikleşir. İnşallah güzel haberler alırsınız ❤️🌸
Aysinnn Sirius22 silik bı çizgi görünüyor evet bence yarın tekrarlayın eğer ki koyulaşma olursa gebelik vardır. Ben de çatlatma iğnesi kullandım 16. Güne kadar iğne etkisi gitmemişti sonra regl oldum. inşallah test yanılmaz 🌸
Sirius22 Aysinnn benim ikinci iğnem bu geçen ay 12. Gün etkisi gitmişti senin baya uzun sürmüş etkisi
Sirius22 Çok sağolun kızlarr geçen ayda çat. İğnesi oldum ben 12.gün tamamen negatifti 13. Günde negatifti bu ay böyle gözle görülebilir görünce acaba dedim yaron sabah yine yapıcam umarım vardır ve sağlıklıdır😍
koza08 Sirius22 çatlatma iğnesinin 16. Günüydü. Ben 10. Günden itibaren her gün test yaptım. 10. Dakikada silik bir çizgi çıkıyordu her gün ama hiç koyulaşmadı. Son iki gün biraz daha silikti sadece. O yüzden takip etseniz iyi olabilir.
Sirius22 Ark yani bende asla emin değilim çünkü zor görünüyo kafamı karıştıran çatlatma iğnesinin etkisi açıkcası oda olabilir
Aysinnn Sirius22 evet hatta sevinmiştim silik çıkınca ertesi gün regl oldum. Silik çizginin koyulasmasi gerekiyor o yüzden takip edin umarım pozitiftir ♥️