Usui canınim aynısı başıma geldi. 2. Gün idarırında kan vardı daha taburcu olmamıştık doktor tahlil yaptı. Vücudu susuz kaldığı için öyle olmuş 1.5 gün küvezde kaldı. Allaha şükür şimdi iyi. Mama ve meme desteğiyle geçti . Tahlil yaptılar mı sana sorun neymiş