gocebeanne bana nane limon da içebilirsin bir çay bardağı kadar demişti. Bitki çayı çok önermiyoruz demişti. Hasta olursan diye öneride bulundu.
Sarımsak kürü de tavsiye ederim sarımsağı ince ince doğrayın (rendelemeyin kokmasın), bal ve limonla karıştırıp şurup gibi için o da iyi gelir. Her zaman taze yapın.