Kızlar dün akşam idrarımı yaptıktan sonra peçeteye hafif pembe leke geldi yoğun değildi yani damla şeklinde gelmedi silip başka peçete ile tekrar sildim yine ona da bulaştı akıntı ile karışık açık pembemsiydi sizce neden olur bu durum ağrım filanda yoktu hiç. Bir dha da olmadı zaten çok az diye de acile gitmedim devamı gelse doktorumu aricaktım ama gelmedi. Dün ve bugün de bebeğim biraz daha hareketli korkulacak bir durum değildir demi. İnternette nişan gelmesi filan yazıyor