ezooezz Tutaste_ 32+4 de kendi isteğimle belirledik. Şu an 33.haftaya girdik. Normal zamanını beklersek 4 kilonun üstünde olabilir dedi her türlü sezaryen olacaksam erken gelsin istedim 38+1-38+6 arası bir günde gelecek inşallah. 🙏
Razismom Tutaste_ 35 haftalığım.. Oğlum 2 haftadır başaşağı.. 37.haftada çatı muayesinden sonra doğum şekli belli olacak tam olarak.. Ondan sonra gün verir sezeryen olacaksam..
Tutaste_ Sevvalkanatt0 aa ne güzel erken vermis size gün bakalım nibana ne dicek ozaman Banada 9 u gibi gün verir dimi
Esoss22 huzunluponcik ayniyiz 35arti 4 olduk bugun dun kontrolum vardi 30 eylule gun verdi 38arti5 te dogucak kismet olursa
Tutaste_ Ecekrk hee anladım yok canım bekleyemiyorum en erken neyse onu yaptırıcma cunku eşimin işi sıkıntı ayın 10 una aldı ızın ekimin. Üstleri sıkıştırıyor ust ustr 3 doğum var aynı bölük bide. Maalesef bende geç isterimde olmuyor
Aysegl07 Bende 34+1 im doktorum tam gün vermedi ama bi hafta ya da 10 gün önce alırım dedi 3.sezeryan olcak o da ekimin 7 si ile 10 arasına denk geliyor