Tutaste_ 32 haftalıkken gittiğim de doktor baş geliş dedi normal doğum gözüküyor şimdilik bakalım. Sezaryen da olsa normal da olsa bebişlerimize hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşaAllah 💖🤲🌷 33+2 olduk 34 haftalıkken gidecem bakalım hayırlısı