Kızlar bugün 12 haftalık olduğum için hem ilaclarımı sorayım hem bebeğimi göreyim dedim hastaneye gitmistim ultrason da hiçbir sıkıntı yoktu. Görebilmek için biraz karnımı filan doktor sallamıştı. Eve geldiğimde ilk kez kahve rengi lekelenme gördüm 4-5 damla gelmişti acaba neden oluyor ultrason da doktor görmedi birsey?