nylmz1 7+3 günlük gebeyim bugün ilk kontrolüme gittim . Doktor ne kalp atışına baktı ne de düzgün bir şekilde muayene etti henüz küçük 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedim yani dinlemek bile dinlemedi belki dinleseydi duyacaktı. Devlet doktorları neden böyle ilgisiz oluyor anlamadım?
seyma0661 nylmz1 ne yazıkki her sektörde iyi de var kötü de. Ben özele gittim 6.haftada kalp atışını da duyduk, ultrason fotisini de verdi. Bence bi özele gözükün 1000tl civarında muayene ücreti
Hamileannem nylmz1 geçen gittigimde de öle ilgisizdi resmen azarladı beni özele gidiyorum normalde ama enfeksiyon geçirdim o yüzden gitmiştim
Brn0948 nylmz1 bn ilk gittimde doktorum kalp atışını pıt pıt attığını bak dedi gösterdi ama bebek çok küçük olduğu için dinlemeyelim bebeğe zarar veriyor bn tavsiye etmiyorum dedi. Sonraki her muayenede dinletti . Bebeğin sağlığı için dinletmiyor bazı doktorlar
myangelson nylmz1 kalp atışı görmediyse açmamış olabilir veya geç döllenme gibi bir durum varsa 2 hafta sonra cagirmistir bende de öyle oldu 2 hafta sonra kalp atışı için gel dendi bilgi falan vermedi kendim sordum kaç haftalık şuan diye 5 haftalık demişti
hermione_granger ben özel muayenehanesi olan doktora gittim 9 haftalıkken kalp atışını dinletirmisiniz dedim dinlemek önemli değil bak burda pıt pıt atıyor diyerek ekranı gösterdi banada ben ne anlarım ondan acıp sesi dinletin biz annelere yani
Ayse0575 hermione_granger ilk 3 ay sesli şekilde dışarı verilen kalp atışı sesleri bebeğin içerde ateşini çıkardığı için ilerde doğduğunda şizofreni, Alzheimer’e sebep oluyor. Bu yüzden ilk 3 ay sesli şekilde kalp atışı dinlenilmesi tavsiye edilmez.
nylmz1 myangelson bana hiç bi bilgi vermedi ama öyle alel acele bi ultrason sadece 2 hafta sonra gel dedi kalp atışını dinleriz falan gönderdi tutup birşey de soramadım çok tersti yani
myangelson nylmz1 2 hafta sonra gittiğinizde de aynı davranırsa farklı bir doktora gidersiniz olmazsa
myangelson nylmz1 devlette vermiyorlar zaten onu boşuna beklemeyin hiç 😅 neymiş cihazları yokmuş neymiş kağıtları yokmus hep öyle 😅
Tutaste_ nylmz1 devletteliler oyle. Oturdukları yerden para alıcak lar oyle doktorlara zıkkım olsun aldıkları para. Bin tane doktordan ıkı tanesi iyi devlette
Moz KurabiyeninAnnesi123 vergi vermek=para vermek tüm devlet çalışanları bizim vergilerimizle maaş alıyor unutmayın
Drfatma Moz bir doktor olarak 300bine yakın vergi ödemişim daha sene yarısında ??? birçoğunuzdan çok vergiyi zaten biz ödüyoruz maaşımız sürekli kesiliyor acaba sizler bizim vergimizle alıyor olabilir misiniz? Komik sadece söyledikleriniz herkes devletten nasıl maaş alıyorsa biz de aynı şekilde alıyoruz hakimlerin maaşını da mı siz veriyorsunuz polislerin askerlerin falan
Esripek Ben bu sorunu özelde yaşadım allahtan suan gittiğim doktorum çok iyi derdimi tasamı dinliyor ve devlet olmasına rağmen
sacmalamakizim nylmz1 Canım devletin cihazları zaten pek iyi değil, ondan sana öyle demiştir bence bende 7 haftalıkken gittim, kalp atışı duyulmuyordu ama doktor kalp atışı var demişti, istersen bir de özele git.
hayalim35 nylmz1 devlet ve özelle alakası yok bn devlet hastanesine gittim 3 doğumum da orda oldu hem doktor hem ebeler o kadar mükemmellerdi ki gönül rahatlığıyla gittim bazı doktorlar sanki hayrına bakıyor bnm doktorum bebeğin yüzünü bile gösterdi bak bu yüzü sana bnziyor sanki diyip şakalaşıyordı hep insan işini severek yapmalı
Moz Drfatma mesleğimi bilmiyorsunuz bence yorum yapmayın ne kadar vergi verdiğimi hayal edemezsiniz.Burda konu şu dr lar hastalarıyla ilgilenmek zorunda