7+3 günlük gebeyim bugün ilk kontrolüme gittim . Doktor ne kalp atışına baktı ne de düzgün bir şekilde muayene etti henüz küçük 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedim yani dinlemek bile dinlemedi belki dinleseydi duyacaktı. Devlet doktorları neden böyle ilgisiz oluyor anlamadım?