Merhaba, şeker yüklememde sadece 1. tokluk biraz yüksek çıktı. Doktorum diyet yap 10 gün sonra tekrar bakalım dedi. yediklerine dikkat edersen düzelir dedi. çok kötü değilmiş. daha randevu alamadım telefondan sordum.
Nasıl bir diyet uygulayabilirim çalışıyorum bazen çok zor oluyor.