Zeyno800 Ben pıhtılaşma testi yaptırmadım bir tane kürtajm var diye bana Enox iğne verdi doktor şöyle söyliyim 40 50 yaşından sonra günde 75 ve 100 mg arası bir tane aspirin kullanmak sağlık için çok yararlı ama tabii ki herhangi bir yerinizde kanama olmaması gerekiyor ve kesinlikle mide sorunuzun olmaması gerekiyor yoksa aspirin kullanımı iç kanama nedeniyle ölüme yol açar ayrıca ateşi olan bebeklerde de aspirin vs verilmemelidir reye sendromu yapar yani eczacıınıza ve doktorunuza danışmadan hareket etmeyin