Lubeyna_23 Kan verdim kızlar sonuç bekliyorum duanıza ihtiyacım var hayırla kolaylıkla sağlıkla bebelerimiz olsun inşallah dualaşalım Hayırlı Cumalar 🌹🤲🥰
aymir_46 Lubeyna_23 hayırlı cumalar dilerim hayırlı haberler alırsın benimde 4.günüm olacak bekliyorum gelen giden yok hafta ići doktora gitmek istiyorum inşallah vardır inşallah isteyen herkese de bizede kolaylıkla ve sağlıkla nasip eder Rabbim🤲💕🌸
Lubeyna_23 Sonuç negatif kızlar 5 gün gecikmeye olsa çıkardı diyorum geç döllenme olsa bile çıkardı sanki ya :(
Alisde Lubeyna_23 üzme kendini ben 3 gun gecikmeyle evde yaptigim testle ogrendim hayırlısını versin allah morelini bozma ❤️
Lubeyna_23 Alisde çok teşekkürler iyi niyet ve temennileriniz için,hayırlısı bakalım adet olmayı bekliyecem