Zduru16 37+0 ilk normal doğum olarak ilerledi suni sancı verilerek 5 saat sancı çekildi , sonrasında acil olarak sezeryana alındım , sezeryan ağrısı nasıl geçer, nelere dikkat etmek gerekli , bugun 3. Gün ve çok ağrım var , bu ağrılar ne zaman geçecek ?
Evhamlikurabiyeanne Bu günü de atlatin 3.günden sonrasi daha rahat geciyor su gecirmez bandiniz cikti mi ? Bant cikinca daha rahat hareket ediliyor.Agriniz olsa da bol bol yürüyün sezaryen acisini en kısa sürede atlatmanin tek formülü yürümek
rukiyee23 Yürüyün bol bol ve korse kullanmayı ihmal etmeyin çünkü sonuç olarak sezeryan göbeği çok kalıyor ve sizi rahatlatacak şeylerle ilgilenin oturup kalkarken biraz daha dikkatli olun en yakın zamanda geçer umarım geçmiş olsun 😊😊 😇