Cxwt benimde nasip olursa Ocak sonu şubat başı olacak küçük kıyafetler çok fazla almaya gerek yok çünkü çabuk büyüyorlar 1 tane 10 lu hastane çıkışı 2 tane 5 li almayı düşünüyorum gerisini 3.6 ile 6.9 ay zıbın ve pijama ve tulum şeklinde tercih edeceğim ben adanadayım ev doğalgazlı olduğu için çok soğuk olmaz bide benim kızımdan kalanlar da var temiz kullanılmış ek olarak onları da kullanırım yeterli olur diye düşünüyorum ilk gebelik ise tulum ve alt üst takımları bir tık fazla tutabilirsin ama 0,3 aylık çok fazla alma evin içerisi ılık olacak ise çok kalın yünlü şeylere gerek yok diye düşünüyorum çünkü bebekler çok hassas zaten havalar normal olana kadar da çıkarmayız gerekmedikçe dışarı