Betamom _mucizem_ bende inanılmaz halsizim iştahsızım , üzerine birde mide gazı kasık agrısı ve arada bir sanırım normal gaz sancısı yasıyorum 🥺 birde karnımda bazen dikenli tel varmısçasına batıyorrr. Ayyy bide ben cok uyuyorum kızlar yaaa
Rrrrrrrr Bel ağrısı oluyor ama bulantı sadece sabahları onun dışında yoğun bulantı ve kusma yok ,her birey ve gebeliği farklıdır ama bu kadar bulantısızlıkla olumsuzluk mu var diye düşündürmüyor değil 🙂
MUCIZEMM__ 8+0 Ara ara kaşık batması dışında bir belirti yok ne bulantı ne göğüs hassasiyeti umarım yolundadır her şey
Dilekulgtt MUCIZEMM__ herkesin hamileligi farkli ama bulanmamasi bence cok iyi beslenmen acisindan ben su bile icemiyorum
Bir_nazenin01 Elhamdülillah 2 gündür iyiyim bulantı çok az var aç karına bulanıyor hemen yiyorum geçiyo tarın 8+0 oluyoruz