burcuyilmazzz38 Herkese selam 5 haftalık hamileym kese göründü Bebek görünmedi bu durumu yasayan varmı Dr normal daha erken dedi ama merak ettm
hulya18 burcuyilmazzz38 bende dün 6. Haftaya giriş yaptım doktora gittim kese gözüktü bebek gözükmedi doktor 10 gün sonra gel dedi bende biraz endişelendim ama endişelenecek birşey yokmuş 8. Haftaya kadar gözüküyormuş
Premsems burcuyilmazzz38 Normal benimde 7. Haftada gördük kalp atışınıda duyduk, şimdi 31 haftalığız 😊