Merhabalar , ben 21.haftada tuvalet sonrası temizliği yaparken kanamayla karşılaştım yaklaşık 2 parmak kadar , doktora gittiğimde progestaron iğne ve magnezyum serum yapıldı şimdi kahverengi şeklinde tuvalet sonrası. Bebeğin eşi aşağıda yukarı da çıkabilir dedi ama merak ediyorum bunu yaşayanlar var mı endişem gitmiyor bir türlü daha önce hiç kanama yaşamadım lütfen yaşayanlar cevap versin