Huda-27 Kızlar göğüs ucum var bebeğim gayet güzel tutuyo ama göğüsüm yara oldu aşırı acı çekiyorum emzirirken ne yapmam lazım göğüs kremi kullanıyorum ama başka ne yapabilirim çok canım yanıyor.
Kze Huda-27 bebek gogsu kahverengi kismiyla tutmasi lazimmis oyle mi tutuyor belki ondan yara olmustur zeytinyagi surup strec filmle sarmayi deneyn bi kac yerde okumustum umarim gecer 🫶🏻
Tuba-M55 Huda-27 emmeye başlamadan sütünüz ile ıslatın göğüs ucunu. iki emzirme arası kantaron yağı da süre bilirsiniz ama emzirmeden yıkamanız gerek. Kıyafetten tahriş artmasın diye göğüs pedi de kullanabilirsiniz
gamze6606 Huda-27 her emzirmeden sonra gögüs ucunuza tatlı badem yağı sürüp streç filmle kapatın. Diğer emzirmeye kadar öyle kalsın. Emzirmeden önce yıkayıp emzirdikten sonra tekrarlayın bunu. Benimki bu şekilde 2 günde toparlandı.
Kze Huda-27 normal yara demekki bi kac bosey yazmislar onlari deneyin insallahbgecer cok kotudur acisi eminim