_Nazendeem benim sonucum beni çokta mutlu etmedi maalesef, kahverengi lekelerim arttı ve yoğun ağrım var, yarın sabah randevu aldım. Kimyasal gebelik veya düşük diye korkuyorum. Daha önce de 8. Haftada kürtaj olmuştum kalp atımı gelişmemişti, bunda da beta değerim düşük ve dediğim gibi lekelenme ve ağrı var. Allah büyük veren de o alan da ama insanı biraz yıpratıyor bu süreçler, testte pozitif görmek bile mutlu etmiyor hepbir endişe kaygı, aman çok uzattım insan pek kimseyle konuşmak istemiyor bu konuları ama içinde de hep bir yük. Eşime bile yansitmiyorum ki üzülmesin. Vardır elbet rabbimin bir planı, bizlere de hayırlısıyla sağlıkla evlatlar nasip eder inşallah 🤲🏻🤲🏻🙏🏻