ilknurakinci Kızlar bugün sağlık ocağında kan verdim, sonucu yarın çıkar muhtemelen. Dualarınıza talibim, rabbim isteyen herkese kolaylıkla sağlıkla nasip etsin inşallah, siz de bana dua edin lütfen 🙏🏻♥️🤲🏻
Canannndvrz ilknurakinci bende bugün kan verdim hayırlı sonuclarimiz olsun insallah🥰 testte silik çizgi cikti siz test yaptinizmi
1Anneadayiiii ilknurakinci Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah gönlünüzdeki kolaylıkla nasip olur ❤️🤲🏻
cauuv1 ilknurakinci haftasonu giriyo araya sonucunuz bence pazartesi cıkar insallah hayırlı sonuclarınızı alırsınız😊
ilknurakinci Canannndvrz evet çok silik bı çizgi çıktı ama benim kahverengimsi akıntılarım oluyor yerleşme kanamasıdır inşallah 🙏🏻🙏🏻
ilknurakinci 1Anneadayiiii amiin Allah razı olsun, isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🙏🏻
Canannndvrz ilknurakinci baya koyu canim kesin var benimki baya baya silik ti artik teste para vermekten bıktığım için yapmıyorum daha ama dünden beri belim kasiklarim çok ağrıyor sanırım adet olcam
ilknurakinci Canannndvrz kasık ağrısı bende de var canım hatta adet oldum heralde diyorum her seferinde, ama zaten gebelik ve regli belirtileri birbirine çok benziyor
Canannndvrz Pamiramsi 4 tane test yaptım hepsi silik çizgi cikti ama testlere gerçekten güvenmiyorum en iyisi kan
ilknurakinci Pamiramsi inşallah, rabbim isteyen herkese sağlıkla kolaylıkla nasip etsin inşallah, benim de eğer varsa sağlıkla kucağıma alırım inşallah 🙏🏻🌸